Friday, September 01, 2017

APRIL TRIP PART 3 : TURKI DAN INDIA GOLDEN TRIANGLE



MERDEKA ! MERDEKA ! MERDEKA!

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 60 kepada semua.

Selamat Menyambut Hari Raya AidilAdha.

Harini ni saya nak cerita hari ketiga kami di bumi Istanbul, Kami Melawat Istana Topkapi, Blue Mosque dan Hagia Sophea.

Dari Viva Deluxe Hotel, kami berjalan kaki dalam 20 minit nak ke 3 tempat tersebut,

Kami melawat ke Blue Mosque, Hagia Sophea dan Last sekali ke Istana Topkapi. Macam yang saya cerita, Istana Topkapi ni kami melawat last sekali sebab kat situ ada taman tulips.

Jom layan gam









Kucing popular di Haghia Sophia


Ini Ibrahim, tour guide kami ke Istana Topkapi, Haghia Sophia dan Blue mosque







Pemandangan di  Blue Mosque

Itu Antara gambar yang saya ada semasa melawat Blue Mosque dan Hagia Sophia. Nanti saya share pasal Istana topkapi ya.. Saya rasa sangat cantik istana tu..


Jom makan dulu...



No comments:

Post a Comment