Tuesday, October 18, 2016

Throwback Cameron Highlands 2016

Assalamualaikum,

Seperti yang dijanjikan, saya nak cuba menulis semula, apa yang saya nak kongsikan adalah percutian saya yang sebelum ini.. Nama pun aku makanan dan kehidupan. Berkisar mengenai cerita cerita kehidupan lalu, sekarang dan akan dating.

Ok ok.. Jom  Pada April 2016 haritu, saya hangkut satu family and sepupu sepapat semua pergi Cameron. BUkan apa saya dah lama tak rasa udara segar dan sejuk ni.. Mak pun kasi idea baik gi Cameron. Duit pun cukup alhamdulillah.. Here we come, Cameron Highland….


Kami menetap di Star Regency , Brinchang.. Dua malam kat sini. Best sebab bawah tu je pasar malam brinchang. Jalan kaki je.. dah habis makan strawberry turun balik gi beli yang baru heheheh…Nak ke Cameron ni..Jangan la naik petang sabtu memang Jammed melekat Pasal pasar malam kat sana malam jumaat dan sabtu.. Ahad tade apa dah…Harga semalam kat Star Regency nie Rm532 semalam. Dalamnya takdela cantik sangat..buruk je bangunan dan takla bersih manapun tapi mengenangkan dekat nak ke pasar..pejam mata ajela…Ok cukup membebel..kita layan tgk gambar eh..Tgk apa aktiviti kami kat Cameron Highland okeh?














Nampak sejukkan.. Okla ..Shima malas nak cerita panjang..cerita ni pun dah basi..but blog is a good place for you to keep your memories.. Lepas ni Shima akan post lagi beberapa throwback trips yang tak sempat nak update kat sini sebelum Real trip cheawahhhh...on November and December nie.. Insyaallah.. Jangan Muntah eh..

Sapa layan  Patahnya Sebelah Sayap? Dah nak episode ke 13 dah..jom Shima nak siap sedia mandi solat semua Jom #TeamAlisha #KecamAmzar #KecamZuhairi..Hehehehhe

No comments:

Post a Comment